Contact Info / Websites

All 16 movie Reviews


SSBB Theme Decoded SSBB Theme Decoded

Rated 5 / 5 stars

lol nice!

lol sounds just like what the subtitles are saying


People find this review helpful!

Pixel/Grid 2 Pixel/Grid 2

Rated 3.5 / 5 stars

Oh, come on!

Don't end it once the song starts getting to it's climax! That's the best part of the song! Make a longer version, please? *Puppy eyes, lower lip quivers*

ANYWAY, you did pretty well on this. I'll give you... 7/10 & 3/5.


Hamalo responds:

making it longer sounds easy...but believe me it isnt, with 12 pixel squares..yeah it takes a while, and sorry about ending it at that time i ran outta ideas so i couldnt make it longer so that i wouldnt end at the climax


Zelda: Pokemon of Courage Zelda: Pokemon of Courage

Rated 3.5 / 5 stars

Needs voice acting.

If you need voice acting, I'd be glad to do a character's. If you would like me to, PM me with your email so when I'm done, I can send you the .WAV files.

Anyway, back to business.

This is an okay flash, things need some shading, but it's pretty good. I'd watch it again.


People find this review helpful!

Video Gamerz Chronicles-P Video Gamerz Chronicles-P

Rated 4.5 / 5 stars

Great Work!

This is a great submission! You're going to be a great animator one day. Please check my Audio Page & review one of my tracks, please.

EARNINGS:
5/5
9/10


Scott-Falco responds:

Maybe... LATER!

Thanks for the love <3
lol


Banana Bob vs The Samurai Banana Bob vs The Samurai

Rated 1 / 5 stars

No...

Very sad... All I can say.



Phoenix Wrong-o-mundo Phoenix Wrong-o-mundo

Rated 4 / 5 stars

Wow!

This is a lot better than anything I could ever do! Soo you on MSN! :P



DragonPuff Z DragonPuff Z

Rated 2 / 5 stars

Uh, no...

-Graphics- Not bad...
-Style- Pretty good; would on making the storyline make sence.
-Sound- Mic doesn't have that great of a quality.
-Violence- Not too much.
-Interactivity- just Play & Replay buttons.
-Humor- A little bit, but not much.

-+-Overall-+- This is pretty bad. The storyline doesn't make sence, and the mic you used doesn't sound that good... You need more Interactivity; maybe make a game. Put more blood & violence in it, but not too much. You're idea for the "DragonBall Z Characters in a PowerPuff Girl Style Animation" is pretty good, and don't talk into the mic from that close, maybe a few inches more away from it. It wasn't that funny, sice I couldn't understand them.

Thanks for your time,
-DJ DaVinster



Dumbass Luigi Dumbass Luigi

Rated 4.5 / 5 stars

Well...

To be honest, it wasn't your best. To me that is.
Graphics- Sprites
Style- Pretty original
Sound- Not that bad
Violence- Quite a bit
Interactivity- Just a play button
Humor- Some parts are, others aren't... Again, not your best
Overall- I'll give you a 9 'cause I feel generous today... And every other day... lol



-Apple- 2 -Apple- 2

Rated 5 / 5 stars

OMG THAT WAS FANTASTIC!

The best I've ever seen on Newgrounds (besides the hillarious Scott Falco's work, sorry man...)

Graphics- Awesome!!!
Style- VERY ORIGINAL!
Sound- AWESOME!!!!!! (what's the song called?)
Violence- Absolutely none (great for little kids; I'll show this to my 5 yr old cousin!)
Interactivity- None (Kind of dissapointing but I don't know where you could put some, lol)
Humor- Not that much but it was kinda funny in some places like the end lol
Overall- 10!!!

I want to know what that song's called! It would be awesome for StepMania (or DDR or something like that lol)!!!


Pixl responds:

Thx for the review! <3

The song is called "Phatt bass" by The Warp brothers.


Sonic VS Super Sonic 3 Sonic VS Super Sonic 3

Rated 5 / 5 stars

Awesome!

This is the most original movie I've ever seen! But one thing to note, WHAT THE HELL'S WITH THE PASSWORD? (damn capslock sticking...) It was a great movie all around (all around what, I have no idea...)!


Vixin-McCloud responds:

GO ORIGINALITY!!!!! The password is just in case you wanna watch the out-takes from the title screen. This was to stop people watching the out-takes before watching the episode for the first time.